Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Ное 2023, 11:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2010, 14:44 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1314
Местоположение: София
Купих моята Mazda 626 2.0 TDI 16V 100 коня 2000-та г. на 04.тоя месец със същия проблем.Трудно палене и липса на мощност в диапазона до 2500-3000 об/мин.Веднага я вкарах в сервиз.Няма да описвам всичките тестове и опити.ГНП Denso-40 бара налягане.
Тия помпи явно са слаба страна на модела-лесно износване.Ако успеят да ми я ремонтират ще пиша резултата.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2010, 18:31 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
shveb написа:
Купих моята Mazda 626 2.0 TDI 16V 100 коня 2000-та г. на 04.тоя месец със същия проблем.Трудно палене и липса на мощност в диапазона до 2500-3000 об/мин.Веднага я вкарах в сервиз.Няма да описвам всичките тестове и опити.ГНП Denso-40 бара налягане.
Тия помпи явно са слаба страна на модела-лесно износване.Ако успеят да ми я ремонтират ще пиша резултата.

Хм ,виж на колегата Слави пак нямаше достаъчно налягане,но не е износена помпата(още си я кара),и или е била подпушена,или е имала прецакани уплътнения.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2010, 21:16 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1314
Местоположение: София
Не зная какво да мисля,но налягане в цилиндрите 30 бара.Дюзи перфектни,а помпата износена.Не вярвам в Италия да е скапана нафтата.В момента още не знам дали ще имам кола или не,затова не мога да бъда категоричен.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2010, 16:01 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Може проблема да не е бил в нафтата в Италия,а в задкормилното устройство.С други думи ако не е обслужвана добре,да са сменяни най-вече горивните филтри, нищо чудно помпата да се е задръстила с мръсотии и недай си Боже, да е надран помпения елемент или гърбичната шайба.Моята още си върви без грижи от тогава.Да чукна на дърво (нямам предвид жената,тя е бая подвижна :mrgreen: ).Ама задължително си наливам на всеки резеровар нафта по 500 мл газ за осветление и 250 мл двутактово извънбордово масло.
Не знам къде ти я правят,но тук от форума Пепи много ги разбира помпите.Ника му е pvas.А телефона - 0878680825.Може да ти съдейства бързо за диагностика и резервни части.
Преди 2 дни той ми съдейства да си продам останалия в мен чисто нов клапан.За което отново му благодаря от мое име и от името на пичовете от Бургас.Всеки беше доволен.

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2010, 10:54 
Offline
любител
Аватар
1999 Mazda 626

Регистриран на: 11 Авг 2009, 12:26
Мнения: 89
Местоположение: София, Монтана
колега я раздухай, защо слагаш тази газ за горене и двутактовото масло #-o

_________________
Изработка и монтаж на метални изделия
http://www.metalnibg.com


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2010, 12:50 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Аз подробно съм раздухал в тази тема.Виж на 3-та страница мненията ми от 06.11.2008 и 03.12.2008....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2011, 23:42 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Аз да се похваля колеги.От около седмица помпата пак ми прави същия проблем, след повече от 2-годишна безпроблемна работа.Колата пали по-трудно като е студена,а като загрее започва да губи мощност,да гасне по светофари и да не иска да запали......та пак ми предстои същата процедура с чистене на помпата.Добре,че си запазих кабела с прекъсвача,с който шунтирах температурния датчик,че за сега пали малко по-лесно - като го изключа и да лъже компютъра,че колата е студена......
Тая скапаната нафта явно пак я е задръстила, хем имам 2 горивни филтъра,които сменям редовно..... :? :? :?

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2011, 19:54 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
И моята спря да пали.

Дръпнах я веднъж-запали.Ама не може да пали само на дърпане.

Колата си палеше на -15 градуса без проблеми.Заредих 30лева нафта и от другия ден спря да пали.

И от тогава неще..

Почистих пусковия клапан, но пак не ще да пали .

Съмнява ме вече дали е от парафина в нафтата - остана ми около 6-7 литра от старата нафта,сложих за още 10 лв нафта и 200грама бензин.Ако е имало парафин в старата нафта би трябвало вече да не оказва влияние,особенно сега както е нула градуса навън.

Някакви идеи ?


Ако имам изгоряла свещ ще пали ли ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2011, 13:05 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Прочети цялата тема.Там са идеити.А моята се оправи като се вдигнаха температурите и не съм я отварял пак.Явно в минусите съм бил със скапана нафта....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2011, 15:53 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Slavi написа:
Прочети цялата тема.Там са идеити.А моята се оправи като се вдигнаха температурите и не съм я отварял пак.Явно в минусите съм бил със скапана нафта....


Прочетох я и то няколко пъти.И не само нея..

Просто по всичко личеше, че и при мен е от клапана а като го почистих пак не пали ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2011, 12:12 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Явно не си я чел както трябва.Няма никакъв клапан за чистене.Трябва да смъкнеш и изчистиш целия помпен елемент.А това не е толкова елементарно

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2011, 21:22 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1314
Местоположение: София
aladin,твоята кола е със съвсем друга помпа от тази за която става въпрос.Просто не всеки ще се сети да види модела на колата ти и вероятността да получиш грешен съвет е голяма.
Темата започва точно с твоя модел,но по-натам става объркване с другия модел двигатели и става малко неясно за което и аз съм виновен.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 12:38 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Няма ток на свещите...
Някои знае ли какъв е пътя от акумулатора до свещите и къде е релето за подгряване ?

И да попитам - когато тръгна да запаля забелязах, че перката на радиатора се завърта за около 10-на секунди и спира.Това нормално ли е ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 14:06 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1314
Местоположение: София
За релетата,ако никой с твоя модел не ти каже,свали си ръководствата от "закачените" теми и чети.
Краткото завъртане на перката при палене според мен е авариен режим на компа(не знам имаш ли такъв).

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 15:51 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4818
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
aladin написа:
Няма ток на свещите...
Някои знае ли какъв е пътя от акумулатора до свещите и къде е релето за подгряване ?

И да попитам - когато тръгна да запаля забелязах, че перката на радиатора се завърта за около 10-на секунди и спира.Това нормално ли е ?

Релетата са от двете страни на радиатора до фаровете ..
Перката завърта като подадеш контакт контролно (значи работи) когато спреш да я чуваш да завърта, тогава се притеснявай .. :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 19:42 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
А някаква идея защо са 2 релета... ?

Хм,давам контакт,лапичката на таблото за свещите работи 4-5 сек и гасне,все едно подгрява,ама ток до свещите не идва...

Да не би някаде да има предпазителчета между релетата и свещите ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2011, 10:05 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Нямерих нещо, което може да е полезо

Цитат:
При по-старите двигатели релето за подгрева е с две контактни групи едната е за лампата а другата подава захранванващото напрежение към свещите,при мен лампата си светеше но работната група която подава напрежение към свещите беше натрупала нагар и не правеше контакт в следствие на което таблото отразяваше подгрев, но на практика напрежение до свещите не отиваше.Свалих капачето на релето почистих контактните групи и проблема се реши,може и при теб да е така.


Имате ли идея кое реле е за самите свещи - лявото или дясното ?

Meжду другото - и моят проблем беше същият...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2011, 14:03 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
Хайде сега да ми кажете как да си правя профилактиката за да не докарам и моята помпа до това състояние? Сменям горивен на всеки 10к. Този път горивния си го смених сам с желанието да погледна дали в стария има много боклуци... Да ама не - оказа се че стария гф от долната страна има някаква железна планка, от вътре филтриращия елемент е брониран с надупчена ламарина - та нищо не можах да видя... Е можеше да го срежа с една ножовка, но не ми се занимаваше... Обаче новият филтър "Ашика" няма тез брони - нито долу нито вътре - ами ей така си се вижда филтриращия елемент. Малко съм се притеснил, защото ми изглежда някак си по-менте и съм готов още утре да го сменя в името на здравата помпа... :?
То е ясно че караме с боклуци, ама все пак - масло ли да сипвам, добавки ли, газ ли..? Или просто да си цъкам всеки месец по 50-100лв за фонда "ГНП" :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2011, 18:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
Луд ли си, карай си колата и не позволявай на един евентуален бъдещ проблем да ти вгорчи живота. Не е нещо, което ще те остави на пътя. Където и да се случи (ако се случи) - с бутване пали на 2-рия метър. Освен това няма да ти трябва нова помпа. Има кой да я оправи за не много парички :wink:
Профилактика няма, сипвай у баката топливо и подавай.

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2011, 11:30 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Аз на моята продължавам да и слагам по половин литър газ за осветление и 250 мл двутактово OUTBOARD масло на всеки пълен резервоар. И всеки път като минавам преглед ми казват, че колата ми отделя по-малко вредни фракции дори от бензинов двигател, което е атестат за чиста горивна система и добър горивен процес. ;)

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Ное 2011, 05:36 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
Ами то по принцип дизелите отделят по-малко емисии.
DITD специално е ЕВРО2, ЕВРО3 за 110 коня (с геометията).

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Ное 2011, 14:50 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
На моя австрийски талон пише ЕВРО3


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2023, 14:11 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Май 2023, 13:58
Мнения: 3
Местоположение: UK
Здравейте. Нов съм тук и даже нямам мазда. Пиша от името на приятел който има проблем със маздата. Тя е СХ6 мисля, за съжаление по късно ще имам кода на двигателя. Май е 2,2 двигателя, дизел комънрейл. Незнам също и годината на производство. Както и да е. Проблема е че не пали като загрее. От диагностиката виждам първо че дебитомера дава много ниски стойности ще го чистя със спрея да видя дали ще се закрепи. Другото нещо при угасяне налягането във рейла пада до нула за две три секунди. Това за мен е проблем, мисля че трябва да държи налягане там за доста повече време. Когато загря върти но според диагностиката налягането е нула. На моменти скача до към 600 kPa за част от секундата и пак нула. Оборотите на двигателя със стартера са около 170-180. Понеже и аз имах комънрейл френски във бг знам че налягането трябва да си държи. Навярно обратен клапан или клапана за свръхналягане са проблем. Не знам при мазда как е. При работа на празен ход си държи 40000-50000 kPa. Можете ли да ударите едно рамо ако някой е имал такъв проблем. Грешки няма никакви. Чудя се дали дебитомера би имал решаващо значение при палене , по скоро не. Не видях също показания за температурата на горивото. За сега това уикенда ще разгледам и разглобя повече. По късно ще ъпдейтна данни за двигателя и годината на колата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2023, 15:18 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1314
Местоположение: София
Премести темата тук: https://forum.mazdabg.com/viewforum.php?f=72
И разбира се чети там. :P

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб