Днес си играх с фара.
Ето това беше в началото:
Тези капки може би бяха замръзнали.
След като свалих фара...
...видях че Капаче 1 (К1 на снимката) не е затворено добре, а К2 въобще няма гума и е счупено:
Ако бях прочел на BUHALA писанието по-рано, нямаше да си играя да го разглобявам. С помощта на пистолет за горещ въздух нагрях пластмасата и стъклото. Оказа се, че е залепено с няква смола, която при нормална температура е твърда, а като се стопли става като дъвка. Дори мирише на борче
Внимателно нагрявах стъклото, защото ме беше страх да не се спука от жегата.
Тук вече фара е без стъкло:
Стрелкичката е, за да обърнете внимание на петното - това е вода

по рефлектора.
Интереното е, че преди да отворя фара, докато го нагрявах, вода почна да излиза от едно необичайно място!
Понеже фарът е правен от застрахователите, тия идиоти са ми сложили фар без моторчето за регулиране. Т.е. самата конструкция на фара се различава от фара с ел.регулиране.
Нищо, ония са пичове и са взели едно моторче, което е
!!!присадено!!! на този фар. Залято е с топъл силикон и те тва е фар с ел. регулиране. Не направих снимка за съжаление

та вода изтече от една дупчича през топлия силикон ?! Дали оттам фара "диша" - не знам. Но запълних дупката с лепило.
Преди да се захвана питах един човек, който се занимаваше с осветителни тела, и той каза, че пластмасовите колектори НЕ се оправят. Пада им метализираното покритие и трябва да се метализират отново. Но не каза нищо за забърсването. Колкото до стъклото - сапун и вода.
Докато изплаквах стъклото забелязах, че се образуват ситни капчичи. Предполагам, че има някво специално антизапотяващо покритие. Същото се получава, ако си третирате предното стъкло с препарат против запотяване.
Изплакнах много бързо после подсуших с пистолета за горещ въздух. Дано е останало от това в-во още.
Издухах рефлекторите с пистолета за горещ въздух, защото по тях имаше прахоляк и дребни неща. Не посмях да ги пипна, но лупата забърсах със салфетка.
Затворих фара с остатъка от смолата. Много нагряване и много притискане.
Купих за 20ст. уплатнение, с което затворих К2.
Според мен, причината за запотяването са били по-горе споменатата дупка, кривозатворения К1 и липса на уплатнение на К2.
Сега добавям и лошо прилепнало стъкло към пластмасата. Как да се уверя, че стъклото е прилепнало добре? Мислех да вкарвам въздух през отдушника докато е потопен фара частично във вода... и от където излезнат мехурчета да залепя въпросното място
Когато намеря такова лепило/смола, ще го разглобя пак.
Това е крайния резултат (за сега):
Да видим сега какво е направил Майстор-растурко. Толкова от един лаик
